Dit probleem kan zich voordoen wanneer er nog een versie staat geïnstalleerd.

  1. Open in Finder de map Application > Cisco
  2. Dubbelklik op "Uninstall Anyconnect"
  3. Volg de instructies voor het verwijderen van de client en herstart

Indien je hiervan niets kan terugvinden dan kan je de client manueel verwijderen. Open de terminal en voer het volgende script uit:

$ sudo /opt/cisco/vpn/bin/vpn_uninstall.sh

Je zal hiervoor jouw wachtwoord moeten opgeven, volg daarna de stappen en herstart het toestel.

Als er nadien nog problemen zijn, open dan de terminal en voer het volgende script uit:

sudo pkgutil --forget com.cisco.pkg.anyconnect.vpn

En herstart het toestel.