FAQ Explorer

Search

Latest created FAQ articles

Latest updated FAQ articles

Top 10 FAQ articles

FAQ Articles

FAQ# Title Category Language
6000111 Microsoft Authenticator app: Het lukt niet om me aan te melden met de app. Hoe los ik dit op? Multi-factor Authentication (MFA) nl
6000112 MFA via telefoon: Ik heb geen smartphone. Multi-factor Authentication (MFA) nl
6000113 MFA via telefoon: Ik heb mijn toestel niet bij. Multi-factor Authentication (MFA) nl
6000115 MFA via telefoon: Ik stap over naar een ander telefoontoestel. Multi-factor Authentication (MFA) nl
6000116 MFA via telefoon: Ik vind mijn toestel niet meer (bv. na diefstal). Multi-factor Authentication (MFA) nl
6000123 MFA instellingen: Hoe kan ik mijn multi-factor authenticatie verificatiemethodes opnieuw instellen? Multi-factor Authentication (MFA) nl
6000728 MFA via telefoon: Ik stap over naar een ander telefoonnummer. Multi-factor Authentication (MFA) nl
6000732 Hoe kan ik de frequentie van authenticeren op mijn persoonlijk toestel verminderen? Multi-factor Authentication (MFA) nl
6000108 MFA via phone: I can't find my device anymore (e.g. after theft). Multi-factor Authentication (MFA) en
6000125 Microsoft Authenticator app: I am unable to sign in with the app. How do I fix this? Multi-factor Authentication (MFA) en
6000126 MFA via phone: I don't have a smartphone. Multi-factor Authentication (MFA) en
6000127 MFA via phone: I don't have my device with me. Multi-factor Authentication (MFA) en
6000129 MFA via phone: I switch to another telephone. Multi-factor Authentication (MFA) en
6000136 MFA settings: How can I reset my multi-factor authentication methods? Multi-factor Authentication (MFA) en
6000729 MFA via phone: I switch to another telephone number. Multi-factor Authentication (MFA) en
6000733 How can I reduce the frequency of authentication on my personal device? Multi-factor Authentication (MFA) en